Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama

  • masa pelepasan:2024-04-27 22:21:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:160
  • Penerangan pantas:

    Stoeng Treng,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah peme

Kandungan artikel

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Syarikat pengubah jenis kering

Oued LillDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pelanggan pertamaCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kaedah pengalihan berbeza,Stoeng TrengTerlalu muat pengubah distribusi, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.


Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,Stoeng TrengGambar pengubah kuasa, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

rancanganApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Stoeng TrengProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

ObernowatsMaklumat produk lain
  • AjakshoJembatan naik HuangshiApakah kandungan ujian tersebut

    AjakshoJembatan naik HuangshiApakah kandungan ujian tersebut

  • Giorgio CalabriaJembatan naik hidraulik tetapTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

    Giorgio CalabriaJembatan naik hidraulik tetapTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

  • Giorgio CalabriaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

    Giorgio CalabriaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

  • Giorgio CalabriaMesin pembukaan hidraulikPeningkatan kualiti

    Giorgio CalabriaMesin pembukaan hidraulikPeningkatan kualiti

  • IpohHarga 2000 KVA pengubah jenis keringAnalisis aplikasi kategori

    IpohHarga 2000 KVA pengubah jenis keringAnalisis aplikasi kategori

  • ErnshardPlatform angkat hidraulik dua tonApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tid

    ErnshardPlatform angkat hidraulik dua tonApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tid

  • ErnshardJembatan naik bergerak.Berhati-hati dengan terlalu panas di industri

    ErnshardJembatan naik bergerak.Berhati-hati dengan terlalu panas di industri

  • DongshengJembatan naik kecilPembangunan tidak dapat dielakkan

    DongshengJembatan naik kecilPembangunan tidak dapat dielakkan

  • segera:Peringatan: Maklumat Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama memberi anda Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama oleh syarikat kami, perkhidmatan Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama. Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Stoeng TrengVideo pengubah distribusiPilih ciri-ciri perkara utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!